Sider

fredag 8. april 2011

Gårsdagens skisse


SÅNN var dagen i går.
Ikkje meir å seia om den saken.

Utan om det var det eit strålandes dag.

Eg har jo og sagt at eg skal skriva kva eg gjer for å klara å starta for meg sjølv. 
Av ein eller anna grunn, så finn eg alltid noko eg må gjera først før eg kjem heilt i gong.
Eg bør jo registrera meg i brønnøysund registrene.
(må berre laga ferdig boka først)
Kvifor det?
Inga aning.
Slik held eg på, kanskje ikkje heile dagen lang, men tanken streifar meg nok eit par gongar til dagen.
Eg føler når eg har registrert meg, då har eg eit firma, så no er det bare å setja alle klutar til.
For augneblinken er eg berre ei vanleg 3 barns mamma som elskar å teikne.
Eg må få fingen ut!
Fingeren kjem nok ut, men om han sprett eller smyg seg ut er det ingen som veit.

Tudeldu!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar