Sider

onsdag 22. juni 2011

Ikkje heilt samme smaken.

3 (snart) 4 åringen og eg har ikkje heilt det same synet for tida på kva som er fine fargar.
Slik vil ho helst gå kvar dag:

Rosa frå topp til tå, inners til ytterst.
Og kjole som skal vera "snurrekjole"
No seier ikkje eg at rosa er noko galen farge. 
Longt der ifrå. 
Men likevel. 
Det finnes grenser...


Slik er det meir mor i huset ser det for seg:

Men, velg kampane med ommhu.
Eg har ei fornøyd rosa jenta som hoppar ut døra på morgonane, 
og då er mor også glad.

Eg skjønar eigentleg ikkje kor denne jenta kom ifrå. 
Eg har ikkje sett mange bildene av meg med så mykje rosa. 
Rett nok har eg eit bilete der eg har ein rosa joggedress. 
Men der har eg stappa ei puta under genseren framme og ei nedi buksa bak.
Sånn for morroskuld.
Forfengeleg?
I think not.

Tudeldu!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar