Sider

torsdag 22. september 2011

Henrik And ark


Slik.
Nesten ferdig med arket som eg snakka om.
Håpar det fell i smak hos borna som eg skal ha workshop med framover :)
Her er det litt for eit kvart teikneinvå og humør.
Om dei bare vil laga bakgrunn til Henrik, klippa og lima saman eigen Henrik eller teikna eit dyr dei trur han vil vera og lima på eit hovud. 

Men. 
Eg ser at dei må vera rasande gode på å klippa...
...eller få litt hjelp.

Om det er nokon som bare vil teikne er jo det også supert.
Eg har ikkje teikna på auger.
Det tenkjer eg borna for gjera sjølve, slik at dei får sitt eige utrykk:)

Tudeldu!

2 kommentarer:

  1. Så morsomt! God idé. Mulighet for et kommersielt produkt?

    SvarSlett
  2. Tusen takk:) Ja håpar det slår ann hos borna.
    Fekk eit stalltips: Henrik And som sprellemann!
    Nytt ark, nye muligheter:) Kommersielt ja takk.
    Eg tenkjer.....trommevirvel......

    Henrik And aktivitetsbok!

    Men det finnes hundre ja tusenvis av aktivitetsbøker.
    (truleg litt ferre på nynorsk)
    Eg held meg til arka så lenge.... Kommersielle ark kanske?....

    SvarSlett