Sider

tirsdag 13. mars 2012

Krokikurs

I helga var eg på krokikurs!
Det var så stas å endeleg få teikna litt menneske igjen!
Det er vel ca 8-9 år sidan eg gjorde det sist.
Så litt rusten følte eg meg.
Håpar verkeleg det ikkje vert like lenge til neste gong.
Ein lærer så heise mykje av det.

Her er litt bilder frå dei to dagane.

Av og til får ein ikkje tid til å tegne alt.
Eller, eigentleg som oftast.
Det er så heller ikkje alltid meininga.





Proposjonane er ikkje lette å få til...
men av og til er dett kjekt å øvedriva og:)


Pa denne var det 3 x 20 min om eg ikkje hugsar feil.
Eg prøvde ut Pan Pastels settet mitt:)
Kjempegøy!

Det var ei superbra modelldama!
(og ja, ho har sagt ja til at eg kan leggja inn det bilete med ho på her)

Tudeldu!








2 kommentarer:

  1. Flotte tegninger! Jeg liker veldig godt skisser- de har så bra fart i seg.. (-i mangel av noen bedre ord. Burde i grunn bare taste inn et smilefjes her, og ikke prøve meg på noen analyser..).

    -Stort smil til deg :D

    SvarSlett
  2. STORT smil tilbake til deg Eple!

    Ja strekane har god fart i seg.
    Dei har jo ikkje anna mulighet om dei skal få til noko i det heile på den korte tida.
    Eg og er veldig glad i skisser! Den levande og uredde streken som vågar seg fram.
    Synest andre sine skisser godt kan vere ferdige resultat, (sjølv om skisser jo er eit ord for noko som ikkje er ferdig..jaja) Men sjølv er eg alt for flink til å finspikka og øvearbeida teikningane.

    Eg må skissa meir...

    SvarSlett