Sider

mandag 23. mai 2011

Barndomsminner

Herlege barndomsminner.
Dette er veninna mi og meg.
Me malar drittvatn på stubbar, fint tidsfordriv. 
Det tørkar, så er det bare å kjøra på igjen med meir drittvatn.

Eg sit på toppen med "håkky"
Det var litt inn på den tida, og mamma syntes truleg sjølv ho var ein resar på å kløppa. 
Det er nok grunnen til att både eg og dei to storebrørne mine alle hadde slik frisyre.
Eg forstår no i ettertid at det meist sansynleg bare var eg som hadde håkky i barnehagen. 
Fordi alle hugsar meg som ho med den rare frisyren.
Jaja, ikkje verst bare det, å verta hugsa for håret:)


Må også få takka mola-mo for dei flotte korta eg fekk i posten på laurdag!

Tenk å få noko, berre ved å sei ein har lyst på det.
Strålande!

Tudeldu!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar